Cari Blog Ini

Rabu, 27 Januari 2010

All About Me !!

Saya berumur 19tahun berasal dari Sandakan Sabah,baru sahaja balik dari menjalani latihan Khidmat Negara di Kem PLKN Jugra Banting,Selangor..Dan kini sedang berusaha untuk menyambung pelajaran atau pekerjaan dalam keadaan yang sediakala..Sementara menunggu keputusan,saya masih lagi bergiat dalam bidang Silap Mata dari saya berumur 16tahun sampailah sekarang ni,hehehe..Disamping itu juga,saya mengaktifkan rutin harian saya dengan kerja² sambilan iaitu kerja di klinik bapa saya sendiri sebagai pembantu kerani dan yang berkaitanlah dengan perubatan,hehehe..



☆ MaEn gAmE ( MaGiC, Counter Strike 17, Warcraft 3 Frozen Throne, Naruto Shippuuden, Magazine, Red Alert 2, Ninjas, Strategy Games, Chess Club dan mCm² lAgI.. ) ☆

♣♠๘ஜ๑☆●♥♥♥CrissYaN♥♥♥●☆๘ஜ๑♦♥

☆ MeLePaK nGaN kAwAn².. ☆
☆ kErJa sAmBiLaN.. ஜmCm² lGi la.. ☆
☆ mErAnTaU kEsElUrUh pEdAlAmAn sAbAh.. ☆

☆ maEn MaGiC dAn sAlU bUaT pErsEmBaHaN MAGIC.. ☆
☆ XCM® Xtreme CarD ManiPulaTioN™ .. ☆
☆ DizPlaY PlaYinG CaRD's .. ☆

☆ jAlAn² cAri mAnGsA uNtUk d SiLaPkAn mAtA.. ☆
☆ bEli BaRanG² MaGiC .. ☆
☆ mAen RuBik's CuBe nGaN cAri oPponent .. ☆

☆ tOlOnG bApA kEjA d KliniK .. ☆
☆ bErkEnALaN nGaN oRg yG bGus² .. ☆
☆ sHoPpInG² nGan kArAoKe hEhE .. ☆

1 ulasan:

  1. ☆ MaEn gAmE ( MaGiC, Counter Strike 17, Warcraft 3 Frozen Throne, Naruto Shippuuden, Magazine, Red Alert 2, Ninjas, Strategy Games, Chess Club dan mCm² lAgI.. ) ☆

    ♣♠๘ஜ๑☆●♥♥♥CrissYaN♥♥♥●☆๘ஜ๑♦♥

    ☆ MeLePaK nGaN kAwAn².. ☆
    ☆ kErJa sAmBiLaN.. ஜmCm² lGi la.. ☆
    ☆ mErAnTaU kEsElUrUh pEdAlAmAn sAbAh.. ☆

    ☆ maEn MaGiC dAn sAlU bUaT pErsEmBaHaN MAGIC.. ☆
    ☆ XCM® Xtreme CarD ManiPulaTioN™ .. ☆
    ☆ DizPlaY PlaYinG CaRD's .. ☆

    ☆ jAlAn² cAri mAnGsA uNtUk d SiLaPkAn mAtA.. ☆
    ☆ bEli BaRanG² MaGiC .. ☆
    ☆ mAen RuBik's CuBe nGaN cAri oPponent .. ☆

    ☆ tOlOnG bApA kEjA d KliniK .. ☆
    ☆ bErkEnALaN nGaN oRg yG bGus² .. ☆
    ☆ sHoPpInG² nGan kArAoKe hEhE .. ☆

    BalasPadam